Tuesday, February 22, 2011

BANJIR & EXCITED.

Dulu, masa saya dan adik beradik masih kanak kanak riang dan berhingusan lagi.. semua pakat suka bila hujan dan lepas tu banjir... Punya lah best kalau hujan lebat, air bertakung.. bleh slide slide kat situ.. lagi lagi kalau main bola chopping.. pergh, rindunya zaman kanak-kanak.
Pengalaman banjir masa kami kecik kecik dulu, punyalah banyak sampai tak teringat mana satu scene nak cerita.. hahaha. So, toksah pening kepala nak create cerita lama lama... Maggi saya pun dah kembang..
Jom kita cerita pasal banjir di Kg. Sabak Nior, Yong Peng, merangkap Kg. Suami saya. hehehe

2 minggu lepas, kami anak beranak balik ke kg. halaman suami saya. Kali ni yg paling excited nak balik kg. adalah my kanda, nak tahu kenapa? sebabnya.. diam diam my kanda dah beli kayak untuk dia & anak-anak berkayak di kg. Nak kayak kat mana laa tu yerk? Jom, kita cuci cuci mata dulu...



2 orang hero from Javanese & Champarian.. hihihihi mwahx!!


Whoooaaaaa.... Kayak dalam Parit & Abg Adam yg excited..!! hihihihi

Adik Aiden tunjuk 'Ooooo' means bird..!!! hahahaha~

Okaylah, sampai sini dulu buat kali ni... sebenarnya, banyak lagi gambar nak masukkan, tapi sayang.. tiada dalam simpanan saya di office ni.. semuanya di rumah daaaa~. (Padan muka haku..!! ) hehehehe...

Jumpa lagi ya '...~ style skit upin & ipin.
Mwahx..!!
 

2 comments:

  1. cam best je hahaha

    Jom Join Says.My untuk tutorial gambar sila add Facebook aku
    Selepas Join, share kempen yang ada ya^^

    ReplyDelete
  2. haha.. dalam parit pun jadi... kui3x

    okay all done! cuma says.my belum sempat review, sebab tgh busy skit this week ;)

    Thanks!!

    ReplyDelete